Hoshanna

Sluta blogga??

Kategori: Allmänt

Hej hej nu har jag precis kommit hem från dansen jag fick skjuts av Elin från dansen för vi blev klara tidigare så Päronen skulle precis gå från en resrurang. Så det skulle ha tagit en tid att vänta så det var jättsnällt att ag fick åka med Elin. Showen gick jättebra och det var väldigt kul ser fram imot imorgon då mina päron ska kolla :) Ja idag är det ju valborg men jag är så trött så kommer nog inte gå ner till elden och det är ändå bara massa unga som krökar . Sen har jag ingen att gå med och det är trålkigt att gå med Mamma&Pappa så trivs nog bättre här i mitt rum med datan och tvn. Men ni får ha det trevligt nu ska jag tända ett ljus och äta massa onyttigt. Juste jag funderar att sluta blogga tycker inte det är lika roligt längre men ska ha den ett tag till men det kanske blir lite mindre inlägg.
Glad Valborg!//Hanna

Kommentarer

  • R säger:

    hey cutie, du ska inte ta bort bloggen <3

    2009-05-01 | 11:30:56
  • Lisa säger:

    men åh, vad tråkigt :(

    2009-05-02 | 22:13:52
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: