Hoshanna

Show-outfits

Kategori: Allmänt

Hej hej förut skrev jag ju att jag skulle lägga in bilder på mina outfits till showen jag ska ha på torsdag&fredag. Den första outfiten är till vårt första nummer  som är öppningen. Det är jätte roligt för vi är väl de äldsta och de bästa på showen så då ska vi få göra öppningen och det är vi jätte glada för eftersom då för vi göra 3 nummer istället för 2. Fast fortfarande lite jobbigt eftersom då måste man handla mer kläder  och ännu mer jobbigare för mig eftersom jag går på en annan dansskola också där jag också ska ha två shownummer så det blir mycket käder. Men på öppningen skulle vi i alla fall ha vitt och silvrigt och då ser jag ut såhär: (Det här är allstå dansen jag och Matilda går på tillsammans)

Här skulle det vara mer fint och lite disco . Låten vi dansar till heter insoniac(?)med någon som jag helt tappat namnet på :S  Aja såhär ser det ut i alla fall

Det andra numret är Get your way som är lite mer manligt eller vad man nu ska säga:

Ganska tråkigt men det blir nog bättre när man dansar med det :)

Och sista är I need a hero då det ska vara 80-tal:

Benvärmarna köpte jag igår när jag var i stan + leggings till annan show och en sommar klänning :)
Men nu är jag färdig med inlägget det tog en tid  att hålla på, sätta på kläderna, ta foto, byta kläder....

Idag var jag med Lisa, vad vi gjorde står nog på hennes blogg http://ciryatan.blogg.se
Ha det bra/H

Kommentarer

  • Lisa säger:

    njaa, inte än ... still wating for the pictures you supposed to send me

    2009-04-27 | 20:14:20
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • Sandy säger:

    Hej Snyggingar!



    Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



    Var med och TÄVLA..



    ..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



    ..till ett värde av 1995 kr.



    För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



    Lycka till!



    --> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

    2009-04-28 | 09:55:42
    Bloggadress: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
  • Desi* säger:

    Kläderna passar perfect.!

    Det kommer gå jätte bra.

    2009-04-28 | 18:11:33

Kommentera inlägget här: