Hoshanna

Säng,data,tv

Kategori: Allmänt

God morgon, för ungefär två timmar sen vaknade jag och låg och kollade på tv. Efter en timme gick jag upp och åt frukost jag tog en macka med bree och skinka, och åt en  halv grapefruit. Idag ska jag ju iväg och fira påsk klockan 2 som jag tyvär inte längtar efter. Eftersom det är ganska tidigt så tänkte jag att jag skulle göra något nyttigt innan vi åkte , kanske vara ute eller något. Men efter frukosten märkte jag att det var jag bara för trött för, så nu har jag bestämt mig att jag ska ligga i sängen tills kjag måste gå upp och göra mig i ordning. Jag ska bara ligga här i sängen med datan och samtidigt kolla på tv, roligt va?? Det kanske inte låter så nyttigt men nån gång måstae man få göra det :) Här är en bild som jag tog nyss som jag tycker är ganska bra. Hejdå!!
vad tycker ni??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: