Hoshanna

Påskmiddag,övernattning,shopping

Kategori: Allmänt

Hej hej nu var det ganske längsen jag skrivde det är bara för jag varit ganska upptagen med påskmiddag ,övernattning och shopping. Igår var jag ju på påskmiddag det var helt okej och lite roligt faktiskt. Det var bara för att min farmors syster var där och hon är jättegammal och är väldigt knäpp, hennes dotter är också det och går runt och ska ta foton på alla med hennes kamera från 1700-talet. Det börjar med att dem båda kommer 1 timme försent och när de kommer in säger Anelise(farmors syster) vem är det som fyller år då svarar min moster ingen vi firar påsk och typ 1 minut efter grattar hon min moster på födelsedagen. Jag vet att det är synd om henne men det är så roligt och hon verkar trivas i alla fall. När vi drack påskmust sen så säger nån a men det är gott med påskmust typ och då säger hon a det var ett gott vin, och sen säger hon vilken god saft, man kan ju inte hjälpa att fnittra lite. Juste hon trodde att en studsboll var ett påskägg. Men ´nu lämnar vi Anelise. Jag fick tre store påskägg så nu har jag mycket godis , det bästa påskägget var från farmor för hon har bara gott godis men i många påskägg är ju påskgodis och det är inte alls lika gott. När jag kom hem sen vid sex tog jag det lungt i en halvtimme och sen kom Amanda, Connie och Emelie 45 min försent hehe.Vi kollade på gossipgirl och sen på wipeout då vi åt massa snacks och skrattade. Sen var det en film som hette yours,mines,ours tror jag som vi kollade på lite halvt för vi pratade samtidigt också, men jag blev kär i världens gulligaste kille som var väl 4 år i filmen han var verkligen supergullig :) Vad gjorde vi sen, jo vi körde snurra flaskan i typ 3 min för att vi fastnade i ett  samtalsämne. Vi bestämde att vi skulle vara uppe till 3 också det var som en tävling den som somna sist vann. När vi hade fixat med madrasser och allt sådant och vi hade krypt in under våra tecken . Då sa jag kan vi inte göra nåt ute klockan var då 12 halv 1 då kom Emelie på att vi kunde springa runt mitt hus, jag tyckte det lät kul men Amanda och Connie ville inte göra det. Men jag och Emelie sprang ut med våra mini pyjamaser runt huset och det var jätteläskigt! Det var väldigt mörkt och det kändes som att nån skulle komma fram och kidnappa oss. Så istället för att vara lugna sprang vi jättesnabbt, ni måste undra vad jag är för freak men det är alltid roligt med ett litet äventyr :P Sen gjorde vi det en gång till och då skulle vi gå lungt och inte prata med varandra, vi klarade det men jag ville gå snabbare när det var en gubbe på parkeringen men sen åkte han iväg med hans bil.Hehe, sen gjorde vi lite blandade saker och det slutade med att vi alla somna vid 3. Sen idag blev det shopping med Amanda vi båda köpte två plagg på Monki. Amanda köpte ett linne och en tröja och jag köpte en kort trör som man har över ett linne och en sommartunika. Sen köpte jag självklart glass på montis, det blev melon den här gången mums mums. Vi var där ganska länge, jag kom väl hem vid 5 och vi kanske kom fram 1. Men vi var i många affärer och provade mycket . Sen har jag hittat dem perfekta shortsen som jag nu önskat mig i födelsedagspresent  dem är höga i midjan och de satt verkligen perfekt :) Ha det bra /H
Påskägg
Så såg jag ut igår
Emelie med nån ögonsak :)
Tröjan ,vad tycker ni??
Tunikan, vad tycker ni ??:P

Kommentarer

  • cornelia ofc, säger:

    BÄSTA!, asso verkligen BÄSTA kvällen på länge bästii' :-D <33 supercoola kläder du skaffa oxå :) saknar dig redan, vi ses :-) <3

    2009-04-13 | 21:16:19
    Bloggadress: http://kunnelias.blogg.se/
  • ems säger:

    skitmysig kväll!!!<333



    och skitsöööta kläder!!<33

    2009-04-14 | 20:44:18
  • Desi* säger:

    Va roligt ni har haft det då. :D



    PS:Snygga kläder.!

    2009-04-15 | 17:03:50

Kommentera inlägget här: