Hoshanna

Påsklov!

Kategori: Allmänt

Hej hej nu har jag precis kommit hem från Vicki. Idag var sista dagen i skolan innan påsklovet, så nu är man fri. Vad ska jag göra då... Jo imorgon ska jag på bio och kolla på shopaolics bekännelser, så den får vi hoppas är bra. På lördag blir det dans och på Söndag pratade vi lite om att åka till stan, bara så du vet Lina åker jag till Åre på måndag så vi får åka till stan på söndagen såfall, och Lisa ville gärna och dit också. Jag kommer hem från åre på tordagen? och sen har jag ingen aning var jag ska hitt på. På tvn nu är det AFV man tror att man ska bli lite glad när man kollar på det men jag är så trött så orkar inte skratta. Mina fötter har jag ont i också eftersom jag har skavsår. Och för inte så länge sen så skulle jag ta bort mina plåster(skavsårsplåster) jag hade och det var så jobbigt för att på ena foten hade jag fått en blåsa så när jag skulle ta bort plåstret gjorde det så ont och blåsan sprack aj aj aj. Men nu är det bättre så det är ju bra, nu ska jag kolla in några andra bloggar.
Ha det bra / Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: