Hoshanna

Mys på brygga

Kategori:

Nu är klockan halv 6, för en stund sen kom jag hem efter att jag varit ute med Lisa. Jag och Lisa har gjort ganska mycket idag. Vi träffades klockan kvart i 2 då vi skulle iväg till vattnet och sitta på en brygga och äta jordgubbar. Hehe ja jag vet att det låter ganska somrigt men vi trodde det skulle vara bra väder men sen när jag vakna imorse hörde jag ju regnet. Men vi hade faktiskt roligt där, vi prata,åt hallon (jordgubbar hitta ej)och åt chockladbollar. Det var lite kallt men vi hade vinter jackor så det var ändå ganska skönt, fast ibland blåste det ganska mycket. När vi satt där så ringde Emelie och fråga om vi ville gå till parken men då sa jag att vi satt på en brygga och hade en liten picknick. Hon trodde att jag skoja och hon sa några gånger menar du allvar??! Hon tyckte vi var lite knäppa som satt där men vi hade väldigt roligt. Sen gick vi hem till mig och kollade på film och åt andra burken med hallon och cheseballs som vi inte orkade äta där. Vi kollade på mitt liv som popstjärna som jag måste säga har blivit lite fjantig efter alla år. Lisa ville också spela vem där så det gjorde vi också hon vann ganska stort. Jag hade nästan alltid en tjej på mitt kort och det är mycket mindre tjejer än killar. Men det var kul i alla fall men jag tröttnade lite. När filmen var slut så blev det sol ute så då gick vi ut och gjorde lite små tävlingar på en liten klätterställning jag förlorade på varje tävling förutom 1 så det var ju kul :P men det var roligt i alla fall. Sen gick Lisa hem och nu är jag här. Jag har packat till Åre nu också så det är skönt att det är över, men det blir jobbigt imorgon då man ska stiga upp så tidigt, usch usch. Men det är skönt när vi är framme efter 8 timmar. När vi kommer fram måste vi äta middag också och mamma fyller ju år så pappa tycker vi ska äta på fin resturang men jag tycker vi firar mammas födelsedag på tisdan istället så slipper man vara så trött och stressa. För när jag kommer fram vill jag till rummet på en gång och sova och bara äta nån snabbmat. Jag kommer säkert vara jättetrött för jag är en sån som inte kan sova i bilen. Och en sån som kan vara pigg i bilen och ibland lite för jobbig:) 
Se så gott!!Vi sitter och dinglar med fossingarna :)
Och vi kramas med fossingarna :P
Ja det var inte så vacket väder .
Kände för att lägga in bild på de goa hallonen:)

 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Men Hanna, det där var ju i förrgår nu! Men juste, du är ju i fjällen...

    2009-04-07 | 09:12:23
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • cornelia ofc, säger:

    höhö, det där med bilen känner man ju igen lite.. :-D <33 saknar dig hanna !

    2009-04-07 | 09:21:13
    Bloggadress: http://kunnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: