Hoshanna

Morgon inlägg

Kategori: Allmänt

Hej hej nu är klockan bara halv 10 och jag är redan vaken!  Jag som hade tänkt att jag skulle sova ut länge, men det är ändå ganska skönt  att vakna tidigt när det är sol ute och man hör fåglar kvittra. Äntligen har det blivit vår är verkligen överlycklig, men jag åker ju iväg till Åre snart och åker skidor och det är ju inte så vårigt precis med snö. Men när jag kommer hem hoppas jag på att solen är kvar . Nu har jag precis käkat upp min frukost Cocopops med mjölk :) Det är alltid lika gott. Snart ska jag väl ta en dusch men just nu vill jag bara sitta här framför datan. Jag ska ta bort min franska manikyr också den börjar bli lite ful. Men funderar att köpa ett lila nagellack när jag åker till vällingby vid 3, så om jag gör det blir det lila naglar. Jag har för sig lös naglar som är lila som är väldigt snygga som jag kunde ha men de kommer ramla av och det blir så jobbigt. Sen vill jag inte ha dem på dansen imorgon heller. Hade tänkt att sätta på mig en liten vårig outfit man måste ju passa på innan det blir täckbrallor 24/7 hehe.
Nu ska jag ta bort mitt nagellack , ha en härlig dag!
Nu kan man börja använda solglasögon också

Kommentarer


Kommentera inlägget här: