Hoshanna

Min vanliga tisdag

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ändå ganska lägesen jag skrev någåt långt inlägg men dte är bara för att jag inte har nån aning om vad jag ska skriva om. Så nu får det bara bli om min dag. Vi började 9.35 som är vår senaste morgon som är jätteskönt och man ska passa på att sova ut. Men istället vaknade jag tidigt av mig självt och blev väldigt chockad. Jag försökte att somna om men det gick inte så jag låg och kollade på vakna med the voice som är ganska bra. Första lektionen hade vi mentor ,inget specielt.Sen var det idrott och då sprang vi staffet , det var ganska kul bättre än fotboll i alla fall. Till lunch  var det nån köttsoppa som var helt okej , tyska efter det sen matte och sista lektion svenska då vi ska börja läsa en bok som heter "På andra sidan saningen" den är nog ganska bra men lite komplicerad. Sen var det vanliga dansen, idag slipade vi på alla danser och sen visade vi upp för någon annan grupp som var några år äldre än oss och det var lite pinigt men ändå kul.  Ja det var väl det , juste imrogon fyller jag år! Det ska bli skojsigt  nu blir vi 14 :D (Vi=jag och lisa)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: