Hoshanna

Långa lördan

Kategori: Allmänt

Hej hej , nu hade jag tänkt mig att skriva ett inlägg jag har haft så mycket att göra idag så har intge hunnit. Ja idag vaknade jag kvart över 8! Av sig självt det är så konstigt, jag hade tänkt att jag i alla fall skulle sova till 9 då jag måste gå upp men jag vaknade kvart över 8. Det kanske är för att jag hade sovit så himla gott och det inte tog en timma innan jag somna igår. Igår var det jätteroligt hos Vick vi prata åt prata åt åt och prata, jag tror vi alla åt lite för mycket för först var det lite chips och dip och några saker med spenat och fetaost som var jätte goda. Så då åt vi mycket av det sen blev det och då var det potatis med fläskfile och sen efter det var det en jättegod chocklad mousse tårta. Så vi blev väldigt mätta, sen när vi skulle iväg till bion så kände vi oss tvingade till att köpa pocorn för det är bara så att man ska ha det på bio. Och ingen av oss alla åt upp och vi va så mätta. Men filmen var jättebra den var både rolig och romantisk. Efter filmen var vi ganska pigga och jag och Matilda ville va kvar i bio salongen och dansa till den bra musiken, hehe. När jag kom hem blev jag ändå trött rätt snabbt och sov så gott. Ja iag då har det varit en massa dans,jätteroligt !! När jag gick hem från första danslektionen så hade jag bara korta mjukisbyxor och t-shirt, det är som sommar nu !! Sen har jag suttit en stund och njutit av solen och ätit och dansat mer. Men nu är jag här!! Vet inte riktigtg vad jag ska hitta på ikväll men ska väl kolla på Robinson och äta onyttigt.  
Ha det jättebra/H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: