Hoshanna

Helgen här igen

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem från Eriksdalsbadet. Det var väldigt roligt, det var 11 tjejer och 4 killar som åkte. Innan vi börja ha roligt behövde vi simma 200 meter tråkigt tråkigt... Men sen så gick vi till äventyrsbadet och åkte ru ruschkana på en gång. När vi hade åkte en stund gick vi till stora basängen där de har leksaker , vi tog krokodiler som alla satt på och sen skulle man ta ner varandra. Och jag vann faktiskt båda gångerna då man körde ensam men när vi var i lag gick det inte lika bra. Till matsäck åt jag kyckling wrap med bulgur  och fetaost, det var fakiskt mycket gott. Sen var det inte så långt tid kvar  innan vi skulle åka hem så då passa vi på att åka ruschkana och sitta i bubbelpool och spana in snygga killar :P
När vi sen åkte hem var alla jättetrötta och hållde nog nästan på att somna. Så nu ska jag bara titta på tv och ta det lugnt. På söndag ska vi kanske gå på bio och kolla på 17 again, hoppas alla kan:)
Ha det kul/H  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag undrar bara en sak... HUR fixade du din header*?

    2009-04-17 | 15:14:53
  • Hanna säger:

    Svar: Det är photoshop som gäller, sen skriver man och klistrar in bilder :)

    2009-04-17 | 18:14:47
    Bloggadress: http://hoshannna.blogg.se/
  • linas säger:

    javisst, ska jag kommentera! <33 vi ses på söndag!

    2009-04-18 | 11:48:21
    Bloggadress: http://likelinas.blogg.se/
  • Desi* säger:

    Jag kan inte på söndag.! :((

    2009-04-18 | 21:55:14

Kommentera inlägget här: