Hoshanna

Härlig torsdag

Kategori: Allmänt

Hej hej idag har det varit hemkunskap hela dagen. Vi började klockan 9 först bakade vi bröd sen gjorde vi fläsk kare med örtstuvad potatis.Allt var gott men vårat bröd som jag och Lisa gjorde var bäst :) När vi var färdiga med allt fick vi sluta och då var klockan 12 , så det var ju härligt. Då gick Lisa hem till mig men vi var bara där en stund för vi bestämde oss för att åka till Välingby och kolla lite. Men först gick vi till Lisa och hämtade pengar. Jag köpte ingenting men Lisa köpte en handkram som faktiskt var jättebra. Vi hittade fina saker på ginatricot men jag köpte inte det för eftersom jag fyller år snart kommer jag nog få present kort på gina och då kan jag köpa det då ifall det finns kvar. Vi var inne på dinsko också, då jag provade mina älskings-skor och ett par andra skor som faktiskt var väldigt fina som man kan ha mer på sommarn för de andra passar inte att ha på sommarn. Ja nu sitter jag och kollar på kollar på top model , det är den tredje säsongen tror jag , nyss lämnade en tjej tävlingen för att hon inte ville klippa sig.IMorgon är det fredag och då ska vi åka till eriksdalsbadet så det blir nog roligt , sen på lördag är det dans :)
Ha det bra//H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: