Hoshanna

Hälso-Hanna

Kategori: Allmänt

Hej hej nu är klockan halv 11 och jag åt nyss frukost. Igår så var jag hos Lisa och vi hade en liten tjejmiddag och har fått massa fina presenter, mycket kläder. Men idag måste jag in till stan i alla fall för måste köpa kläder till alla dans shower jag kommer ha och vet inta var jag kommer hitta det. Ben värmare är nog ganska enkelt att hitta men sen ska jag ha jätte galna saker t.ex. en stor kjol som står rakt ut och leksaker i håret. Så det kommer bli dagens uppdrag. Imorse har jag varit väldigt nyttig och har bestämt mig att vara det hela dagen. När jag hade gått upp tränade jag lite och gjorde armhävningar och situps. Då kände jag mig så pigg så då bestämde jag mig att gå ut att springa en liten runda innan frukosten. Sen när vi åt frukost tog jag en macka och frukt. Så jag känner mig som en hälso hanna idag om jag inte äter på mcdonalds idag när jag är i stan :S Ha det bra//H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: