Hoshanna

Glad påsk!?

Kategori: Allmänt

När jag låg ute på altanen för några timmar sen hade jag inte en aning om att det var påsk , hade helt glömt bort det men sen såg jag ett meddelande från Connie då hon glad påskade alla, och då kom jag på att det var ju påsk idag. Vi ska nämligen fira påsk imorgon hos släktingarna som kommer bli jättetråkigt(som tur vet de inte att jag har en blogg) så då blir det ägg ochn allt sånt, men glad påsk allihopa!! Idag har något väldigt udda hänt också , det är nämligen så att jag har blivit mindre vit!! Jag brukar inte alls få nån färg men solen tog verkligen och man kan till och med se bikini linjer :p Det trodde jag inte, men jag kanske har mer pigment i alla fall för jag har alltid tyckt det var jättetråkigt att sola och bara badat. Men nu börjar jag faktiskt tycka det är ganska skönt och faktiskt solat en stund och det har gjort sitt resultat :) Ikväll blir det middag hos några kompisar som min familj känner det blir säkert gott och nog lite påskigt.
Ha det bra/H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: