Hoshanna

En sommar fredag

Kategori: Allmänt

Hej idag var det ett härligt väder. Jag,Vick och desi gick till centrum efter skolan och köpte glass. Eller jag och dess köpte youhgurt glass och vick köpte iceslush på 7eleven. Efter det gick vi till mig men vi stannade vi den lilla klätterställningen där vi klättrade upp och pratade lite och solade i alla fall vick för mig fans det ingen plats i solen :( Efter nån halvtimme gick vi in till mig och fortsatt att prata, Desi gick efter någon kvart för hennes päron skulle hämta henne. Vicki stannade till halv 6 då åt vi massa ostbågar kollade på tv och pratade ännu mer, men vet inte om vad för man har pratat om allt redan så det finns inget mer att prata om. När vicki hade gått så provade jag alla mina showkläder nu behöver jag benvärmare till 80-tals numret och ett silverskärp till öppningen, Matilda du sa att det fanns en affär vid hötorget vad heter den?? Sen tog jag det lungt och förde över några bilder till datan. Men nyss åt jag middag det blev lax sen till efterrätt åt vi jordgubbar, de var ganska sura men eftersom jag tar så mycket socker så var de jättegoda. Ikväll ska jag kolla på tv och sen inte lägga mig för sent för att imorgon måste jag gå upp kvart i 8-8 för danslektion börjar en timme tidigare, jobbigt jobbigt....
Men jag ska försöka ta mig upp :)    

Vicki som solar i klätterställningen

Röda jordgubbarna :)

Ha det bra!

Kommentarer

  • Desi* säger:

    "Desi gick efter någon kvart för hennes päron skulle hämta henne"



    Päron??? :?



    Ps: Snygg bild.! :)

    2009-04-24 | 20:39:27
  • Lisa säger:

    Hehe, Dess, päron=parents=föräldrar.

    2009-04-24 | 21:12:38
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag är inte Matilda, men jag tror att jag vet vilken affär hon snackar om vid hötorget. Det är nämligen så att jag ÄLSKAR den affären, har så himla snygga och annorlunda kläder i massor av neonfärger och ja.. hur snygga som helst!

    Om det är den jag menar som Matilda syftar på, heter den American Apparel och ligger bredvid kungshallarna. :) <3

    2009-04-24 | 21:20:26
  • Anonym säger:

    Ooops! Förra kommentaren skrevs av mig, olivia!

    2009-04-24 | 21:21:00
  • matilda säger:

    Den som har kommenterat ovan har helt rätt. Det var American Apparel jag menade. De har helt sjuka kläder, och jag ska nog ta en titt där imorgon, hehe.

    2009-04-24 | 22:17:25
    Bloggadress: http://matimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: