Hoshanna

Dags för presenter

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag kommit hem från dans nummer 2 det var väldigt roligt, och den dansen vi håller på med är jätterolig och nummret kommer bli jättecolt på showen :) På tunelbanan så var det mycket folk så jag fick stå ända tills Åkeshov . Det var tre gubbar där mellan 30-60 som var jättefulla och det lukta sprit om dem och jag stog brevid dom också så gjorde ju inte saken bättre. Men det var synd om en liten kille(11 tror jag) han var omringad av dem , den ena gubben stog bakom honom och de andra två framför, och så stog dem och prata strunt och drickte kungs straköl. Men nu är jag hemma och här luktar det inte sprit bara god mat. På onsdag fyller jag nämligen år(Lisa också) så idag ska vi ha släkt kalas så nu blir det lite presenter och det gillar jag :)  Sen får man äta god jordgubbstårta också :) Men klockan 7 börjar det så jag kan ta det lite lungt nu och sitta framför datan som man snabbt fastnar vid. Nu ska jag läsa lite bloggar, är så avundsjuk på Kenza som är i NY. Ha det bra , lägger in bilder på mina presenter sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: