Hoshanna

American Apparel

Kategori: Allmänt

Hej hej nu är jag hemma från danslektion nummer 1. När lektionen  var slut gick jag och Matilda till American Apparel vi träffade Jessica från våran dans också som kom med. Jag hittade ett silverband som Matilda också köpt soom blev jättebra till det vita linnet. Affären är jättecool och det har massa snygga,coola saker och också saker jag aldrig sett förr. Den affären kommer jag gå in i felr gånger vat jag. Idag är det verkligen jättehärligt väder och det var så mysigt att gå på drottning-gatan när folk satt på uteservering och några tjejer satt och spelade gitarr och sjöng.  Men nu är jag hemma och ska snart till nästa dans , orkar inte sitta ute nu men jag får sola lite imorgon.  Jag kan lägga in mina outfits till showen sen kanske :) Ha det bra//Hanna

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: