Hoshanna

11:15

Kategori: Allmänt

Nu är klockan kvart över 11 snart och nu har jag hamnat här igen, vet inte riktigt vad jag ska göra. Min outfit blev uppkavlade jeans ett löst vitt linne och en liten svart kofta till det, inget specielt men ändå lite vårigt. Innan det tog jag en dusch, jag hatar verkligen att duscha det är så tråkigt och jag får aldrig en bra tempratur på vattnet antingen blir det för varmt eller för kallt. Vi har ett badkar och så är det som en dusch i och sen hänger det tvätt över en också så då måste man stå på huk och duscha och  halkar jag såklart och slår i knät men det käns bra nu. Ja nu är klockan 20 över 11 jag kanske bara ska ta det lugnt nu och kolla på tv innan jag åker till vällingby. Ha det kuligt/H
Nagellacket jag ska köpa från hm

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Svar på din kommentar: Nej, men hon är så skicklig <3

    2009-04-03 | 12:18:32
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: